Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

έχω μια πρόσκληση για σένα ( Η ζωή δεν τελειώνει με ήττα)

Αυτό τον λίγο καιρό που μετακόμισα σε τούτη την φιλόξενη γειτονιά, έμαθα πολλά. Γνώρισα ανθρώπους, εσας, με αυτόν τον συναρπαστικά όμορφο τρόπο, τον γραπτό.
Λέω πως είναι καλό, όποτε μπορούμε να μην χάνουμε την ευκαιρία να θυμόμαστε και τον άλλον τρόπο γνωριμίας, εννοώ τον κλασικό.
Το να συναντάς κάποιον, να του μιλάς με όλο σου το σώμα και όλες σου τις αισθήσεις. Να τον δεις, να τον αγγίξεις, να του χαμογελάσεις.
Μια τέτοια ευκαιρία ίσως είναι και η παρουσίαση του βιβλίου μου "Η ζωή δεν τελειώνει με ήττα" που θα γίνει στην Αθήνα την ερχόμενη Δευτερα.
Η πρόσκληση είναι αυτή:
prosklisi.gif
Το εξώφυλλο το βλέπεις στα δεξιά σου.
Θα μου πεις σε τι αναφέρεται το βιβλίο σου, αν αξίζει τον κόπο να περάσω από εκεί και να χάσω ένα απόγευμα.
Λοιπόν τέτοια ερώτηση είναι λάθος. Δεν είναι χάσιμο χρόνου, αν τον έχεις, αλλά είναι το κέρδος της σχέσης, της επαφής. Οσο για το βιβλίο, είναι ένα σύγχρονο θέμα που έχει να κάνει με το μονοπώλιο της γνώσης που έχουν μερικοί στον πλανήτη μας, και πως ευτυχώς ακόμα μερικοί με κόστος αντιστέκονται. Περιπέτεια με άλλα λόγια με πολλές προεκτάσεις. Κοίτα το οπισθόφυλλο:
op.jpg
Α, υπάρχει και ένα βίντεο. Μόνο που αυτό να μου επιτρέψεις αγαπητέ μου συνοδοιπόρε, να το κρατήσω για εκείνη τη μερα, τι λες; Εκτός και αν επιθυμείς να το δεις, οπότε ίσως υποκύψω.
Σε προσκαλώ λοιπόν.
ΥΓ
Να μου επιτρέψει το Καραβάκι να το ευχαριστήσω που μόλις το έμαθε, έτρεξε πάνω από τα κύμματα να το διαλαλήσει από εχθές στην γειτονιά...

26 διάβασαν και είπαν σχετικά:

Σταλαγματιά 11 Ιουνίου 2009 στις 9:12 π.μ.  

Μπράβο για το βιβλίο σου Δημήτρη,
Καλοτάξιδο να είναι !!!

Είσαι λίγο μακριά μα μια που η παρουσία μου δεν μπορεί να είναι θα βρίσκομαι εκεί νοερά και θα σου δίνω τις ευχές μου!

Μέρα καλή

Ευαγγελία Πατεράκη 11 Ιουνίου 2009 στις 9:48 π.μ.  

Δημήτρη
πριν κάποια χρόνια είχαμε γνωριστεί με αφορμή το ποιητικό μου βιβλίο "ενδιάμεσος αντίλαλος" από τις εκδόσεις Ίδμων, του Νίκου του Δεληγιάννη.
Είχες τότε πει κάποια λόγια για μένα που μου έδωσαν δύναμη.

Χαίρομαι που ξανασυναντιώμαστε εδώ!

Καλή Μέρα!!!

Δημητρης 11 Ιουνίου 2009 στις 10:25 π.μ.  

Καλή σου μέρα Αναστασία μου, πολύ χαίρομαι που ξαναήρθες σπό την γειτονιά μας. Το ξέρω πως οι καλές σου σκέψεις είναι μαζί μας εδώ και πολύ ευχαριστώ γι' αυτό!!

Δημητρης 11 Ιουνίου 2009 στις 10:26 π.μ.  

Ευαγγελιά η χαρά είναι και δική μου!!!
Την λαμπρή μου καλημέρα!!

παλίρροια 11 Ιουνίου 2009 στις 11:52 π.μ.  

Καλημέρα Δημητρό και να'ναι Καλοδεχούμενο το νέο σου βιβλίο!!!

Δημητρης 11 Ιουνίου 2009 στις 11:59 π.μ.  

Παλίρροια σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, να είσαι καλά!!

Ανώνυμος,  11 Ιουνίου 2009 στις 12:14 μ.μ.  

Δημητρο καλη επιτυχία στην παρουσίαση, θα προσπαθησω να τα πούμε απο κοντά

Δημητρης 11 Ιουνίου 2009 στις 12:17 μ.μ.  

Θαλασσοκράτορα, το ξέρεις πως θα χαρώ αφάνταστα!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!

Καραβάκι 11 Ιουνίου 2009 στις 1:33 μ.μ.  

Δημητρό,γνωρίζω πολύ καλά ότι εμείς οι καλλιτέχνες και οι δημιουργοί είμαστε άτομα μοναχικά.Όχι αντικοινωνικά...Γνωρίζω ακόμη την αγωνία και τα συναισθήματα του δημιουργού, όταν φτάνει η ώρα να εκθέσει το έργο του και τον εαυτό του σε κοινή θέα.Γι αυτό το καραβάκι κι εγώ είμαστε δίπλα σου.Και παρόλο που δεν θα μπορέσω να παραβρεθώ στην παρουσίαση του νέου σου βιβλίου,θα στέκομαι πάντα πλάι σου.Και πάλι καλά ταξίδια σε αυτή τη ζωή που δεν τελειώνει με Η...Την καλημέρα μου!

korinoskilo 11 Ιουνίου 2009 στις 2:17 μ.μ.  

σου ευχομαι οτι καλυτερο και πολλλλλες πολλλλλλες εκδοσεις:)


καλο μεσημερι

Aristodimos 11 Ιουνίου 2009 στις 4:13 μ.μ.  

Δημητρό ,

Ευχομαι καλοτάξιδο να ειναι κι αυτό το πόνημα σου όπως ηταν αλλωστε και το προηγούμενο (Μικρασίας Ερως) που τοσο πολυ αγγιξε τις ψυχές μας...

Πολυ θα ηθελα να ημουν εκει οπως και την πρωτη φορά που σε γνώρισα στον ιδιο χωρο , μα δυστυχώς δεν θα το κατορθώσω γιατι βρισκομαι εκτός Αθηνων...

Καθε επιτυχια σου ευχομαι φιλε μου και ξερω πως αυτη ειναι πλεον δεδομένη...

Αρης

bizoudia 11 Ιουνίου 2009 στις 4:19 μ.μ.  

Έχω χαθεί και τρέχω αλλά όποτε ξεκλέβω λίγο χρόνο σε παρακολουθώ! Καλησπέρα Δημητρό και καλορίζικο το νέο σπιτικό!!
Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να είμαι κοντά σας στην παρουσίαση αλλά να θεωρείς δεδομένη την θετική μου ενέργεια και τις καλύτερες ευχές μου για την πορεία του!

Καλό απόγευμά μας :)

Osiris 11 Ιουνίου 2009 στις 7:08 μ.μ.  

Όπως θα έχεις ίσως καταλάβει, ο πειρατής βρίσκεται μακριά.
Παρ' όλα αυτά, έχω ένα πειρατικό και μέσα από κει ακούω τη "φωνή" σας και μαθαίνω νέα σας.
Όταν γιορτάζει ένα βιβλίο είναι μια μεγάλη γιορτή για την ανθρωπότητα.
Πόσο μάλλον όταν αυτό το βιβλίο το έχει γράψει ένας υπέροχος άνθρωπος.

Θα είμαστε εκεί με όλη μας την ψυχή.
Δίπλα σου... την ώρα που θα σου σφίγγουν το χέρι για να σε συγχαρούν.
Κάπου εκεί δίπλα θα βρίσκονται και οι πειρατές. Και θα σου κλείνουν το μάτι.

Σου εύχομαι να γεμίσεις τον κόσμο με βιβλία σου. Και να γίνουν ξακουστά στα πέρατα του κόσμου.
Και σε κάθε καινούριο βιβλίο σου να κερδίζεις πολλές αγκαλιές, χαμόγελα και αγάπη.

Να είσαι καλά Δημήτρη

Δημητρης 11 Ιουνίου 2009 στις 7:46 μ.μ.  

To Καραβάκι είναι Καραβάκι επειδή μπορεί και ταξιδεύει σε κάθε θάλασσα, κοντά η μακριά, σε θάλασσα και σε ψυχές. Το ξέρω και το κρατώ ως φυλαχτό!!!!
Ευχαριστώ

Δημητρης 11 Ιουνίου 2009 στις 7:47 μ.μ.  

Λένα οι ευχούλες σου με στηρίζουν!! Σε ευχαριστώ πολύ!!

Δημητρης 11 Ιουνίου 2009 στις 7:48 μ.μ.  

Αρη μην μου στεναχωριέσαι, δεν πειράζει, θα είναι σαν να είσαι εκεί. Ευχαριστώ πολύ!!!

Δημητρης 11 Ιουνίου 2009 στις 7:49 μ.μ.  

Καλώς την , καλώς την!! Το χαμογελάκι στου άστραψε στο σπιτικό μου!!! Καλή επιστροφή!! Ποιος ξέρει, ίσως τα καραφερεις τελικά, θα δούμε!!Για τις ευχούλες, ευχαριστώ!!

Δημητρης 11 Ιουνίου 2009 στις 7:50 μ.μ.  

Πειρατή μου, ξέρω πως κουρσέυεις τον χρόνο και τον τόπο, οπότε είναι σαν να είσαι εδώ κοντά, τουλάχιστον έτσι σε αισθάνομαι!! Να είσαι πάντα καλά και δυνατός και να αρμενίζεις τα πέλαγα, κουρσέυοντας την μιζέρια!!!

Ανώνυμος,  11 Ιουνίου 2009 στις 10:26 μ.μ.  

Χαίρομαι που το διαλάλησες στη γειτονιά και το πήραμε είδηση κι εμείς που δεν παρακολουθούμε τα των εκδόσεων !
Δεν θα σου ευχηθω καλη επιτυχία στο νέο σου πόνημα, από δω! Θα προσπαθήσω να είμαι εκεί ..στην παρουσίαση.
Καλό βράδυ Δημητρό!
Να είσαα καλα και να μας γεμίζεις "ταξίδια " με τα κείμενα σου

σταγόνα 12 Ιουνίου 2009 στις 12:23 π.μ.  

Τι ευχάριστη έκπληξη Δημητρό:):)
Μα πότε πρόλαβες?? σαν χθες φίλε μου μου φαίνεται που ειχα διαβάσει το προηγούμενο βιβλίο σου "Μικρασίας Ερως" και σου είχα κάνει και αφιέρωση.. θυμάσαι??
είμαι σίγουρη και απο τον τίτλο ότι και το νέο σου γέννημα θα αγγίξει τις ψυχές μας..
να αγαπηθεί σου εύχομαι και όπως επιθυμείς να το δεις να ταξιδεύει..

Lilith 12 Ιουνίου 2009 στις 12:35 π.μ.  

Δημήτρη μου, το εξώφυλλο του βιβλίου σου είναι πολύ εντυπωσιακό και ήταν από τα πρώτα πράγματα που "έπιασε" το μάτι μου όταν ήρθα για πρώτη φορά στο μπλογκ σου :).
Είμαι σίγουρη ότι και το περιεχόμενό του θα είναι αντίστοιχο αφού γράφτηκε από έναν άνθρωπο με βαθιά και ζωντανή ψυχή!
Δυστυχώς είμαι μακριά και δε θα μπορέσω να είμαι παρών αν και θα το ήθελα πολύ!

Σου εύχομαι, μέσα απ' την καρδιά μου, κάθε επιτυχία!

fotini 12 Ιουνίου 2009 στις 8:14 π.μ.  

σου ευχομαι καθε επιτυχια στο νεο σου βιβλιο.μπορει να ειμαστε μακρια αλλα να ξερεις πως εκει θα ειμαστε ετσω και νοερα.οταν εκθετεις ενα δικο σου δημιουργημα ειναι σαν να βγαζεις την ψυχη σου μπρος τα ματια ολων,και θελει δυναμη αυτο.
και παλι καλη δυναμη και καλη επιτυχια.
καλημερα.

Δημητρης 12 Ιουνίου 2009 στις 11:07 π.μ.  

Καλημέρα λιακάδα!!! Θα χαρώ πολύ αν μπορέσεις να τα πούμε από κοντά!!!

Δημητρης 12 Ιουνίου 2009 στις 11:08 π.μ.  

Αν θυμάμαι λέει Ελένη, πως δεν θυμάμαι!!!! Τούτο εδώ είναι κάτι διαφορετικό. Πειραματίζομαι. Οπως και το επόμενο που ξεκίνησα σιγά σιγά είναι διαφορετικό. Ολοι έχουμε διαφορετικά παιδιά που τα αγαπάμε εξίσου!! Ευχαριστώ για τις ευχούλες σου.

Δημητρης 12 Ιουνίου 2009 στις 11:12 π.μ.  

Καλή σου μέρα Λιλιθ, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πιστεύω πως όποιος αγαπά, έχει την μαγική ικανότητα να συντρίβει το χρόνο και να καταρρίπτει το κοντά και το μακριά. Με άλλα λόγια αισθανόμαστε κοντά αυτούς που αγαπάμε όσο μακριά και αν είναι. Το ίδιο ισχύει και εδώ. Να είσαι καλά!!

Δημητρης 12 Ιουνίου 2009 στις 11:16 π.μ.  

Όπως είπα και στη Λίλιθ και το επιβεβαιωσες κι εσύ, δεν υπάρχουν αποστάσεις για εκείνους που αγαπούν, οπότε, ναι, θα έιμαστε όλοι μαζί την Δευτέρα!!!!
:)
Καλή σου μέρα με ευχαριστίες για τις ευχές σου!!!!