Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

το πρόβατο και ο ευγενικός λύκος


Σκέφτηκα πως τούτη η μικρή ιστοριούλα θα ταίριαζε στο κλίμα των ημερών...

Είπε λοιπόν ένας ευγενικός λύκος σε ένα απλοικό πρόβατο:

"Θα τιμήσεις το σπίτι μας με μια επίσκεψη;"

Και το πρόβατο απάντησε:

"Θα ήταν τιμή μου να επισκεφθώ το σπίτι σας, αν αυτό δεν ήταν μέσα στο στομάχι σας"

Δίκιο έχω;


12 διάβασαν και είπαν σχετικά:

fotini 6 Ιουνίου 2009 στις 9:55 π.μ.  

απολυτο δικιο.ισως τα πραγματα αλλαξουν μολις μαθουμε να μην ειμαστε προβατα, γιατι παντα θα παραμονευει ενας λυκος.

Bουλα. 6 Ιουνίου 2009 στις 10:27 π.μ.  

Καλημέρα Δημητρο μου!!!!
Παντα ο καυστικός και χιουμοριστικός άντρας που γνώρισα...!!!Τέλειος!!!!

Ανώνυμος,  6 Ιουνίου 2009 στις 10:29 π.μ.  

KAΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΟ!! ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΤΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ;
ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ,ΛΥΚΟΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ!!!! ΜΑΡΙΑ G.

Δημητρης 6 Ιουνίου 2009 στις 11:41 π.μ.  

Καλημέρα Φωτεινή :)
Λοιπόν εγώ θαρρώ πως όλοι ξέρουμε ποιος είναι ποιος αλλά για κάποιους λόγους μερικές φορές το ξεχνάμε... η και επίτηδες καμιά φορά. Ετσι για να γίνεται όπως λέμε "παιχνίδι".
:)

Δημητρης 6 Ιουνίου 2009 στις 11:42 π.μ.  

Καλημέρα Βούλα μου!!! Θα του το μεταβιβάσω !!!
:)

Δημητρης 6 Ιουνίου 2009 στις 11:43 π.μ.  

Καλημέρα Μαράκι, στις 15 Ιουνίου την ημέρα που θα γίνει και η παρουσίαση του στο κέντρο. Την άλλη εβδομάδα, μόλις περάσουν οι εκλογές θα βάλω σχετικές ανακοινώσεις! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!!
Αυτό το παιχνίδι εννοούσα προηγουμένως που έλεγα στην Φωτεινή!!!

Ανώνυμος,  6 Ιουνίου 2009 στις 3:39 μ.μ.  

Αφού σου το έχω ξαναπεί....
μακριά από ευγενικούς λύκους!!!
Πάντως άμα ήμουν πρόβατο στομάχι θα διάλεγα
Τελικά δεν έχει νόημα και οι δυο περιπτώσεις "άστα να πάνε" είναι,
τι πρόβατο, τι λύκος! και τα δυο θύματα.
Γεια σου φίλε μου

Δημητρης 6 Ιουνίου 2009 στις 4:24 μ.μ.  

Είναι ένα παιχνίδι φίλε Θαλασσοκράτορα!! Πως λέμε η γάτα με το ποντίκι; Κάπως έτσι...
Αν δεν είναι παιχνίδι τότε το κάθε ένα από αυτά κάνει όπως λέμε την δουλειά του....
Στο χέρι τους είναι να μείνουν στους ρόλους τους, να υποκύψουν η να προσπεράσουν...
Καλό σου απόγευμα!!!

korinoskilo 6 Ιουνίου 2009 στις 6:23 μ.μ.  

επειδη εγω ως συνηθως ειμαι εκτος κλιματως ...
λεω οτι οι ρολοι μπορουν να αντιστραφουν πολυ ευκολα ... οποτε τι προβατο τι λυκος .. ποτε δεν ξερεις τι γινετε ;)


καλησπερες

Δημητρης 6 Ιουνίου 2009 στις 6:43 μ.μ.  

χε χε!!! Τελικά όλοι συμφωνούμε πως είναι παιχνίδι... Να είσαι καλά Λένα!!

Καραβάκι 7 Ιουνίου 2009 στις 5:02 π.μ.  

Η φύση έχει κάποιους νόμους.Και οι νόμοι αυτοί όσο κι αν παλεύουμε δεν αλλάζουν Δημητρό.Ο λύκος πάντα θα είναι κακός στις συνειδήσεις μας και το πρόβατο ανόητο ή θύμα.Κι η γάτα πάντα θα κυνηγάει ποντίκια...Το τι διαλέγει ο καθένας για τον εαυτό του είναι το θέμα.Θα αφιερώσω στην Λένα κι ένα ανέκδοτο... σχετικά με τους ρόλους.Το διάβασα κάπου και μου άρεσε.
Πως ξεχωρίζουμε ένα λύκο μεταμφιεσμένο σε πρόβατο,
από ένα αληθινό πρόβατο;
Μα απο το διαιτολόγιό του, φυσικά.
Ο λύκος τρώει πάντα πρόβατα...

korinoskilo 7 Ιουνίου 2009 στις 6:37 π.μ.  

γλυκα καλημερα....... θενκς ετσι ακριβως :))))

καλημερες δημητρη :)