Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

το σχόλιο μου για το debate...

15 διάβασαν και είπαν σχετικά:

Αστρο - Συμμορίτες 28 Μαΐου 2009 στις 8:55 μ.μ.  

Καλησπέρα.
Λίγο που ακούω μου έρχεται εμετός.
Είναι αστείοι όλοι...

Δημητρης 28 Μαΐου 2009 στις 9:03 μ.μ.  

τι να ακούσεις λοιπόν!!! Καλύτερη η σιωπή!!!!
:) Είναι πιο αληθινή!!

Unknown 28 Μαΐου 2009 στις 11:10 μ.μ.  

Δεν μπηκα στο κοπο να το ακουσω γιατι ξερω οτι μας δουλευουν ολοι,βαρεθηκα τις αμπελοφιλοσοφιες και τους σωτηρες πριν απο εκλογες.

Ανώνυμος,  28 Μαΐου 2009 στις 11:12 μ.μ.  

Δεν μπόρεσα να το ακούσω και.. χαίρομαι που γλύτωσα, γιατί το θεωρούσα προκαταβολικά , μαρτύριο!
Καλησπέρα, Δημητρό!

Χρύσα 28 Μαΐου 2009 στις 11:24 μ.μ.  

Είπα στα παιδιά μου απόψε δεν θα δούμε τηλεόραση διαλέξτε ένα βιβλίο που δεν έχουμε διαβάσει. Διάλεξαν "η σοφή μας η δασκάλα" της Ζωρζ Σαρή.
Καλησπέρα σας.

Καραβάκι 28 Μαΐου 2009 στις 11:52 μ.μ.  

Με την τηλεόραση έχω μόνιμο διάζυγιο,και σπάνια βλέπω.Όταν κάτι αξίζει.Το debate το είδα,δεν ξέρω να σου πω γιατί... μάλλον όμως για να αποφασίσω τι θα ζωγραφίσω πάνω στο ψηφοδέλτιο μου.Και τελικά το βρήκα!Θα το δεις όταν θα έρθει η μέρα εκείνη...

Καραβάκι 28 Μαΐου 2009 στις 11:52 μ.μ.  

Καλό βράδυ κυρ δάσκαλε!

korinoskilo 29 Μαΐου 2009 στις 1:10 π.μ.  

σσσσσσσσσσσ μη μιλας ......αλλα
κανε αυτο που θελεις :))


ονειρα καλα

Δημητρης 29 Μαΐου 2009 στις 7:54 π.μ.  

είναι μια παράσταση που μάλλον δεν μας αφορά Ελευθερία, ο λόγος της σιωπής.... Καλημέρα!

Δημητρης 29 Μαΐου 2009 στις 7:55 π.μ.  

Καλύτερη η σιωπή χειμωνιάτικη λιακάδα, άλλωστε και αυτό μια άλλη σιωπή ήταν, οπότε... δεν έχασες και τίποτα! Καλημέρα!

Δημητρης 29 Μαΐου 2009 στις 7:56 π.μ.  

Το περιμένω Γλυκερία με χαμόγελο
:)
Καλή σου μέρα :)

Δημητρης 29 Μαΐου 2009 στις 7:56 π.μ.  

Ομορφα το μετέφερες αλλού Λένα
:)
Καλημέραααααααα :)

ippoliti_ippoliti 29 Μαΐου 2009 στις 8:26 π.μ.  

Καταρχήν να πώ ότι μου άρεσε πολύ η επιλογή της φωτογραφίας. Εγώ βέβαια επιθυμώ να τη δώ ως σιωπή για ν'ακούσω και να διαβάσω.Με τρομάζει ν'αποφασίζουν άλλοι για μένα χωρίς εμένα και να μην ξέρω και τι πρεσβεύουν.
Υ.Γ.Σου εξέφρασα ήδη τις ευχαριστίες μου για την ενημέρωση για το Βέλτσο.Σ'ευχαριστώ και από δώ.
Υ.Γ.2 Δεν πρόλαβα να σου κάνω σχόλιο στις 2 προηγούμενες αναρτήσεις σου, τις οποίες βρίσκω εξαιρετικές.Η ανάρτηση για την Κιβωτό ήταν τόσο ενημερωτική αφενός, ενώ η άποψη και θέση που αναδυόταν (μόνο μέσω της εκπαίδευσης μπορεί ν'αλλάξει η ζωή των "κολασμένων") με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη. Είναι "μότο"μου κι εμένα, είναι κάτι που πάντα επαναλαμβάνω σε όλους αυτούς που βγάζουν τα παιδιά στο δρόμο.Στείλτα σχολείο.
Πολύ καλημέρα.

Δημητρης 29 Μαΐου 2009 στις 9:10 π.μ.  

Σε ευχαριστώ ippoliti.
Μην στεναχωριέσαι αν δεν κάνεις σχόλια. Δεν πειράζει. Άλλωστε μερικές φορές με πιάνει κάτι και γράφω πολλά. Οπότε μην νοιάζεσαι :)
Εκπαίδευση. Μάλιστα. Αυτή είναι η λύση. Ομως ξέρεις οτι με την εκπαίδευση ανοίγουν τα μάτια, το μυαλό. Αυτο ίσως να μην είναι προς συμφέρον εκείνων που τα βγάζουν στον δρόμο... γνωστών και άγνωστων... Είναι ολοκληρη αλυσίδα που ξεπερνά νομίζω τα στενά όρια μιας χώρας... Καλή σου μέρα !!

Ανώνυμος,  29 Μαΐου 2009 στις 9:38 μ.μ.  

Καλησπέρα!
Δεν έχασα και τίποτα!Μόνο την ψυχραιμία μου , έχασα μετα.. που το είδα σε επανάληψη και με σχόλια και αναλύσεις επί αναλύσεων στα διάφορα κανάλια! Ισως καλύτερα όμως γιατί μου δόθηκε κίνητρο για νέα ανάρτηση!

http://xeimwniatikhliakada.wordpress.com/2009/05/29/%CF%80%CE%B5%CF%82-la/

Ετσι αγανακτησμένη ανεφώνησα:
" α στα διάλα! "