Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Κυριακάτικες ( διάβαζε γιορτινές) αλήθειες


Μερικές Κυριακάτικες ( με την παραδοσιακή έννοια) αλήθειες που μέσα στην εβδομάδα ξεχνάμε.Φοράνε σήμερα τα καλά τους και ετοιμάζονται για τον απογευματινό περίπατο τους στα ιστολόγια των φίλων.Ξεκινώντας από το δικό μου.
Σε αυτό τον κόσμο υπάρχουν τουλάχιστον δύο άνθρωποι που σε αγαπούν τόσο πολύ ώστε θα πέθαναν για σένα.

Τουλάχιστον δεκαπέντε άνθρωποι σε αυτό τον κόσμο σε αγαπάνε με κάποιο τρόπο.



Ο μοναδικός λόγος που θα σε μισούσε κάποιος θα ήταν επειδή θα ήθελε να είναι ακριβώς σαν και σένα.



Κάθε βράδυ κάποιος σε σκέφτεται πριν πάει για ύπνο.



Για κάποιον άνθρωπο όλος ο κόσμος είσαι εσύ.



Αν δεν ήσουν εσύ, αυτή τη στιγμή κάποιος θα είχε πεθάνει.



Είσαι ξεχωριστός και μοναδικός.



Αν έχεις ένα πολύ καλό φίλο, αφιέρωσε χρόνο να του πεις, πόσο υπέροχος είναι.



Κρίμα να κάνουμε πως δεν τις ξέρουμε τούτες τις αλήθειες και τους γυρνάμε την πλάτη....


ΥΓ

Η φωτογραφία είναι από την Πατρίδα. την Ίμβρο.

20 διάβασαν και είπαν σχετικά:

παλίρροια 24 Μαΐου 2009 στις 4:25 μ.μ.  

Περίπατος που σε κατακλύζει συγκίνηση στο ιστολόγιό σου φίλε Δημήτρη.
Όσο για την φωτογραφία... Νοσταλγία...

Δημητρης 24 Μαΐου 2009 στις 4:32 μ.μ.  

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια παλίρροια. Γνωστή η παροιμία των αρχαίων που λέει ομοιος ομοιω αεί πελάζει... που πάει να πει πως για να περπατάς σε τούτα τα μέρη, σημαίνει πως τους μοιάζεις... Νοσταλγία δεν θα πει τίποτα... και πόνος μαζί... Καλησπέρα!!

Τασολάμπρου Χρυσούλα 24 Μαΐου 2009 στις 7:25 μ.μ.  

Πολύ Ωραίο Ιστολόγιο!!!! Θέματα - παρουσία - μουσική επένδυση !!! Και η συγκεκριμένη ανάρτηση πολύ αισόδοξη. Φυσικά και τις ξέρουμε όλες αυτές τις αλήθειες, απλώς τις προσπερνάμε και θεωρούμε δεδομένα ορισμένα πράγματα.
Μου φτιάξατε τη διάθεση!!!

Καλή εβδομάδα!!!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ 24 Μαΐου 2009 στις 8:13 μ.μ.  

Καλησπέρα Δημήτρη,
Μεγάλες αλήθειες καταθέτεις σήμερα…
Απλά αρκετά συχνά τις ξεχνάμε.

Η φωτογραφία σου είναι απερίγραπτα ξεχωριστή και όμορφη!

Καλή βδομάδα να έχουμε!

Δημητρης 24 Μαΐου 2009 στις 8:59 μ.μ.  

καλώς ήρθες Χρύσα στο "σπιτικό" μου. Πολύ χαίρομαι που έχει κάτι που σου ταιριάζει. Πιστέυω οτι η αισιοδοξία είναι ένα βασικό όπλο ενάντια στην μιζέρια και την κακομοιριά που επιβάλλεται με πολλούς τρόπους. Είναι η άμυνα μας. Γι' αυτό και θα επιμείνουμε. Να είσαι καλά!!

Δημητρης 24 Μαΐου 2009 στις 9:02 μ.μ.  

Η πατρίδα μου είναι ξεχωριστή, η αγάπη μου γι' αυτήν αξεπέραστη, όλα αυτά είναι μέσα σε αυτό το τοπίο!!!
θα έχω κι άλλες, ανάλογα με την περίσταση και τις στιγμές.
Καλό είναι να μην τις ξεχνάμε, αλλά και αν γίνεται αυτό σίγουρα θα βρίσκεται κάποιος που να μας τις θυμίζει
:)
καλό μας βράδυ Λουλούδι!!!

Lilith 24 Μαΐου 2009 στις 9:38 μ.μ.  

Το κομμάτι του Χατζηδάκη που έβαλες, στην ψυχή μου είναι ένα και το αυτό με τη μελαγχολία του κυριακάτικου απογεύματος...
Αυτά που γράφεις είναι μεγάλες αλήθειες και είναι καλό να τις θυμόμαστε πού και πού :).
Θα διαφωνήσω μόνο λίγο, στον "μοναδικό λόγο που θα σε μισούσε κάποιος".
Εκτός από αυτόν που αναφέρεις, ένας άλλος λόγος θα ήταν αν ήσουνα ακριβώς αυτό που σιχαίνεται! :)
Χαίρομαι που σε συνάντησα.
Καλό σου απόγευμα!

Aristodimos 24 Μαΐου 2009 στις 9:53 μ.μ.  

Βαθεις αληθειες που μπουσουλας μπορουν να γινουν στην ζωή μας...

Κι ενας πραγματικός Φίλος είναι ο άνθρωπος με τον οποίο τολμάς να είσαι ο εαυτός σου...

Καλή εβδομάδα να εχεις Δημητρό...

Την αγάπη μου

Αρης

Γιώτα Φώτου 24 Μαΐου 2009 στις 10:06 μ.μ.  

Χαίρομαι που βρεθήκαμε και τι.. κρίμα δεν έχω πάει ποτέ στην Ίμβρο!

Δημητρης 24 Μαΐου 2009 στις 10:26 μ.μ.  

Lilith καλώς όρισες!!!
Δεν θέλω να πικραίνεσαι τις Κυριακές τα βράδια, που λέει και ο τραγουδοποιός....:)
Ας είναι όμως. Ο,τι αισθανόμαστε είναι δικό μας, άρα το αγαπάμε πολύ και το δεχόμαστε ακριβώς όπως είναι.
Όσο για το άλλο που λες... εκτός από αυτό υπάρχουν άλλοι 123999 λόγους για τους οποίους θα μπορούσε ακόμη να σε μισήσει...
Γι' αυτό δεν αξίζει να σκέφτεσαι...
Χαμόγελο
:)
καλό βράδυ

Δημητρης 24 Μαΐου 2009 στις 10:27 μ.μ.  

Συμφωνώ Αρη, κάποιος που θα αναιρέσει όλα τα πρέπει σου...
καλό μας βράδυ!!

Δημητρης 24 Μαΐου 2009 στις 10:28 μ.μ.  

Κι εγώ Γιώτα χαίρομαι!!
Δεν πειράζει, που και που θα ανοίγω κάποιο παράθυρο από εδώ, για να μπαίνει λίγο φως από την Πατρίδα. Το μέλλον δεν το ξέρει κανένας που μας πάει η ζωή, στο σημείο που εμείς δεν έχουμε λόγο γι' αυτό. Δεν ξέρεις πως τα φέρνει... Ισως κάποια μέρα...
καλό μας βράδυ Γιώτα μου!!

Unknown 24 Μαΐου 2009 στις 11:21 μ.μ.  

υπέροχα λόγια...φοβερή η θυμιση...
νάσαι καλά ...καλή σου εβδομάδα....

ippoliti_ippoliti 25 Μαΐου 2009 στις 12:59 π.μ.  

Η φιλία, πολλά, δυνατή όσο ο έρωτας.
Και μένα πόσο μου άρεσε η φωτογραφία, παρότι δεν έχω πάει στην Ίμβρο.
Καλό βράδυ

korinoskilo 25 Μαΐου 2009 στις 2:04 π.μ.  

το εχω καρφιτσομενο στον ,,καρφιτσοπινακα μου ,, με αλλα σημαντικα πραγματα γυρο :)))))

ειναι σπουδαιο κειμενο :)

την καλημερα μου

Καραβάκι 25 Μαΐου 2009 στις 8:29 π.μ.  

Για να δούμε τώρα...έχω διαφωνίες με πολλά από τη λίστα.Πρώτον, πιστεύω ότι οι άνθρωποι που με αγαπούν δεν είναι ούτε όσοι τα δάχτυλα του ενός μου χεριού. Δεύτερον,ότι μισούμε είναι ο κακός μας εαυτός που βλέπουμε στον άλλον.Άρα μάλλον δε θέλουμε να του μοιάσουμε.Για κανέναν δεν είμαι ο κόσμος όλος.Δεν υπάρχουν κανόνες σε όλα αυτά Δημητρό.Και δεν υπάρχουν ακριβώς γιατί ο καθένας από μας είναι μοναδικός και ξεχωριστός.Η φωτογραφία είναι έξοχη....Αυτή κρατώ και σου εύχομαι καλή βδομάδα και μια μέρα γεμάτη και δημιουργική!

Δημητρης 25 Μαΐου 2009 στις 8:50 π.μ.  

Καλή σου εβδομάδα homemade να είσαι γεμάτoς δύναμη και δημιουργηκότητα!!

Δημητρης 25 Μαΐου 2009 στις 8:52 π.μ.  

ippoliti καλή σου μέρα :) Χαίρομαι που μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες!!! Ποτέ δεν είναι αργά για προσκηνύματα. Επειδή αυτό το ταξίδι περισσότερο με προσκήνυμα μοιάζει παρά με εξερεύνηση η οτιδήποτε άλλο!! Καλη εβδομάδα!

Δημητρης 25 Μαΐου 2009 στις 8:55 π.μ.  

Καλημέρα korinoskilo! Καρφιτσωμένο έ; Δεν είναι άσχημη ιδέα!!!
:)
Μου θυμίζειμαγνητάκια στο ψυγείο!!!
Καλή εβδομαδα εύχομαι!!

Δημητρης 25 Μαΐου 2009 στις 8:57 π.μ.  

Γλυκερία, εννοείται οτι κάνεις λάθος για τους ανθρώπους, ίσως δεν εκφράστηκαν ακόμα καλά... ίσως να έδινες λίγο χρόνο... θα δεις οτι είναι πολύ περισσότεροι. Ας είναι όμως. Θα σταθώ στην φωτογραφία εκείνη που ξυπνά συναισθήματα που θα μας πάνε όμορφα μέσα στην εβδομάδα. Καλή μας δύναμη!!