Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

καλή μας σχολική χρονιά

"...στο σχολειό τον πάνε να μάθει γράμματα
θέλει να παίξει ακόμα με τ'άστρα τ' ουρανού
πριν έρθουν πρωτοβρόχια και συννεφιές στο νου
πρωτάκι, σχολιαρούδι, του κλέβουν το τραγούδι, του κλέβουν το τραγούδι... "

stu.jpg
Τότε ήταν, σαν τώρα είναι, πρώτες μέρες στο σχολείο. Στην Ίμβρο... την αφεντιά μου την διακρίνετε φαντάζομαι...
Α, δεν σας έδειξα το σχολειό... άυτό που μου φέρνει σήμερα συννεφιές στο νου...

ilkokul.jpg

Αυτό είναι το σχολείο όπως είναι σήμερα. Μερικές φορές το χρησιμοποιούν ως ντισκοτέκ.
Τότε όμως ήταν γεμάτο μαθητούδια. Τουρκάκια και ελληνάκια. Η αυλή γέμιζε φωνές...διάφορες... μέρικά συναισθήματα μπορείτε να δανειστείτε από την φωτογραφία την πρώτη. Εκείνη με τις ποδιές και τους κάτασπρους κολλαριστούς γιακάδες.
Καλή αρχή λοιπόν και τούτης της σχολικής χρονιάς...με μνήμες και όνειρα για ένα αύριο πιο πλούσιο!

8 διάβασαν και είπαν σχετικά:

Eleni Dafnidi 10 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:24 μ.μ.  

Εικόνες και λόγια που μυρίζουν «μνήμες». Να ‘σαι καλά για το ταξιδάκι που μας πήγες μέσα στο δικό σου «χτες»…
Εύχομαι ένα Φθινόπωρο εμπνευσμένο και όμορφο.

Lilith 10 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:45 μ.μ.  

Καλή Χρονιά σε όλους σας, Δημήτρη μου! Μικρούς και μεγάλους. :)

Aristodimos 10 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:28 μ.μ.  

Καλή Χρονια Δημητρη σε ολους.... στα παιδιά μα και σε εσας ολους που εχετε αυτο το λειτουργημα να επιτελέσετε...

Καλή δυναμη λοιπον

Αρης

Δημητρης 10 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:03 μ.μ.  

Ευχαριστώ για την συνοδοιπορία Ελένη, να είσαι καλά. Απ΄οτι φαίνεται θα νιώσουμε το ίδιο φθινόπωρο!
:)

Δημητρης 10 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:05 μ.μ.  

Σε ευχαριστεί ο μαθητόκοσμος Άρη μου, να είσαι καλά!!

Καραβάκι 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:49 μ.μ.  

Αγαπημένε μου Δημητρό,εύχομαι μέσα από την ψυχή μου τούτη η σχολική χρονιά να είναι γεμάτη γνώση,φως,χρώματα και χαμόγελα!Να είσαστε γεροί κι εσείς οι δάσκαλοι αλλά και τα παιδιά μας και να βαδίζετε με αγάπη και ομόνοια.Η φωτογραφία του σχολειού που όπως γράφεις σήμερα χρησιμοποιείται σαν ντισκοτέκ με πόνεσε... Μακάρι κάποια στιγμή να ξανακουστούν παιδικές χαρούμενες φωνές και γέλια μέσα στα σπλάχνα του.Φιλιά πολλά,την αγάπη μου και καλή χρονιά!

Δημητρης 12 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:52 π.μ.  

Μακάρι Γλυκερία μου μακάρι!!!
Θα κρατήσω τις ευχούλες σου για φυλαχτό, να είσαι καλά!