Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

σαράντα κύματα


Είχα ένα φίλο που λέτε, τον Σταύρο τον Τσιμπλή.
Αυτός όταν ήταν μικρός, υπέφερε ο καημένος από μια αρρώστια που κρατούσε πολύ καιρό. Μη με ρωτήσετε να σας πω τι ήταν γιατί σίγουρα δεν ξέρω, κανείς μας δεν ήξερε.
Μια μέρα το λοιπόν, η γιαγιά και η μάνα του τον κατέβασαν στο γιαλό. Εκεί του έβγαλαν την φανέλα του, το πάνω εσώρουχο, και καθισμένες στην άμμο, η πάνω σε μια πέτρα, εκεί που σκάει το κύμα στην ακροθαλασσιά, βουτούσαν το ρούχο στην θάλασσα σαράντα φορές, σε σαράντα κύματα. Παρακαλούσαν να σβήσει η αρρώστια από το άρρωστο παιδί τους όπως σβήνει το κύμα στη στεριά.
Οταν έφευγαν, έπρεπε να μη γυρίσουν να κοιτάξουν πίσω τη θάλασσα, εκεί που άφησαν το "κακό".
Η αλήθεια είναι οτι ο Σταύρος είναι σήμερα κάπου στην Αυστραλία. Ζει και βασιλεύει.
Τι είδους αρρώστια ήταν, τι έγινε κανείς δεν ξέρει.
Την πήραν τα "σαράντα κύματα".
Μεταξύ μας, όχι μόνο του Σταύρου αλλά και ένα σωρό άλλα παιδιά ακολουθησαν αυτή τη "θεραπεία" μεταξύ αυτων και εκείνος που γράφει τούτες τις γραμμές...

6 διάβασαν και είπαν σχετικά:

korinoskilo 5 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:47 π.μ.  

!!!!!
πρωτη φορα το ακουω ...

καλημερες

Ελιά Μαϊστρα 5 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:55 π.μ.  

Καλημέρες!!!!!
Γιατί εμένα τι μου κάνανε;
(ακου εσύ Κοριν να μαθαίνεις)
Και μένα απ'τα σαράντα κύματα με πέρασαν....δεν ήμουν άρρωστη αλλά είχα πάει 4 χρόνων και δεν μιλούσα!
(εγώ βέβαια νομίζω πως έκοβα κινήσεις και μελετούσα πρόσωπα....)
Ομως μετά απ άυτό μίλησα..
ΥΓ: Πρίν τα κύματα τους είχανε πεί να με ταϊσουν με ψωμί κλεμένο από ζητιάνο! Δεν έπιασε..
Δημήτρη τι μου θύμησες πάλι!

ΥΓ2 Κορίν επειδή κάτι θα πείς....τσιμουδιά.

korinoskilo 5 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:00 μ.μ.  

:x (μμμμμμμμμμ μμμμμμμμ ολα μαζι τα ειπες )

maroulada 5 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:14 μ.μ.  

Δεν ηξερα οτι χρησηιμοποιουσαν τη θαλασσα και για θεραπεια του κακου.Εχω ακουσει οτι ακολουθουν μια παρομοια διαδικασια για τα μαγια και μαλιστα σε καποιες περιοχες της Ελλαδας οπως στην Ηλεια ακομη το κανουν τις μερες με πανσεληνο.
Την καλησπερα μου!

Δημητρης 6 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:09 μ.μ.  

Την καλημέρα μου σε όλους στέλνω.
@Ελίτσα, τι κοινές μνήμες και εμπειρίες έχουμε!!!!

@Λένα, "κι όμως γυρίζει"!!!

@maroulada είναι συγκλονιστικό να βλέπεις σε όλο τον κόσμο την προσπάθεια των ανθρώπων για "υπέρβαση" της λογικής!!!

@Αναστασία, έχεις πολύ δίκιο!!!!