Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

του ψαρά ο γιος

"Οι Άγιοι το πρώτο που θέλουν είναι να περνούμε ωραία!"
"Παππού!!! Πόσο δίκιο έχεις!!"
"Σε άκουγα που ιστορούσες τόσο καιρό, αλλά θέλει και δοξάρι γιε μου"
"Να με συμπαθάς παππού! Ξεχάστηκα μέσα στην νοσταλγία μου!"
'Το έχουμε πει γιέ μου, θέλει χορό η μνήμη, θέλει τραγούδι!"
"Εσύ το ξέρεις καλύτερα από μένα. Βιολιτζής με τα όλα σου!"
"Λοιπόν αστα αυτά τώρα και βάλε την πλάκα!"
"Ποια πλάκα καλέ; Ακόμα εκεί έχεις μείνει; Για κοίτα!!"


"Να ζήσουν των ψαράδων τα παλλικάρια!!!"
"Να ζήσουν παππού, να ζήσουν!!!

6 διάβασαν και είπαν σχετικά:

Aristodimos 25 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:52 μ.μ.  

Να ζήσουν λοιπόν !!!!!

Ομορφο με ρίζες και καταβολές απο την Πόλη...

Καλό Σ/Κ νάχεις Δημητρό

Αρης

Δημητρης 25 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:57 μ.μ.  

Κι εσύ φίλε Αρη, να είμαστε καλά!!!

korinoskilo 25 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:16 μ.μ.  

ωραιοτατη αναφορα στους συμπαθεστατους ψαραδες :))))


καλησπερα

Δημητρης 26 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:39 π.μ.  

καλή σου μέρα Λένα μου, καλό Σ/Κ να έχουμε!!!

THANASIS MAKEDONAS 26 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:17 π.μ.  

ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΥΘΥΜΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ. ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ Σ/Κ

Δημητρης 26 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:11 μ.μ.  

Τέτοια τραφούδια γεμίζει το Αιγαίο και τα μάτια του δακρύζουν...Καλό Σ/Κ Θανάση!!