Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

το χαμαλί

Σήμερα νιώθω αδικαιολόγητα κακόκεφος.
Δεν ξέρω...κομάρες σε όλο το κορμί με εμποδίζουν στη δουλειά. Ούτε και για παιχνίδι έχω ιδιαίτερη όρεξη.
Σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι και όμως, τα βλέφαρα μου είναι βαριά, σα να νυστάζω. Δώστου να χασμουριεμαι ασταμάτητα. Αισθάνομαι σαν άρρωστος.
"Καλέ τι άρρωστος, βασκαμένος είσαι" είπε η κυρά Μαρίκα μόλις της το είπα.
Να ανοίξει η γή να με καταπιεί. Πω, πω! βασκαμένος!!
Το έχουμε για μεγάλη προσβολή εμείς να είνα κανείς βασκαμένος. Αλλά, τι να γένει... αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα.
Και να δεις που τόλεγα:
Να μη ξεχάσω να βάλω το χαμαλίκι εχθές στην επίσκεψη. Το ξέχασα και νάτα τώρα.
Τι είναι το χαμαλί;
Είναι ένα μικρό, τόσο δα, σα μαξιλαράκι, μέσα εκεί έχω, λίγο ξερό λουλούδι του Επιταφίου, η γιαγιά μου το λέει "τ' Χ'στού του λουλούδ'", ένα κουκί λιβάνι, ένα ψίχουλο ψωμί από πρόσφορο και ένα μικρό καρφάκι.
Τι το θέλω το καρφάκι;
Μα για να καρφώνω το κακό μάτι που θα πέσει πάνω μου!!!
Δεν το είχα και νάτα τώρα τι τραβάω!!!
"Αντε έλα!" φώναξε τη κυρά Μαρίκα " έχω βάλει θυμιατό!!!
"Τι να κάνω... θα πάω!"

12 διάβασαν και είπαν σχετικά:

Ελιά Μαϊστρα 31 Ιουλίου 2009 στις 10:09 π.μ.  

Κυρά-Μαρίκα τρείς γύρους πάνω απ'το κεφάλι με το θυμιατό....κι'οταν το σβύσεις μη ξεχαστείς...σταυρό στο κούτελο..και
φτού-φτού-φτού.
Ωχ...μερικές φορές πονάνε τα ταξίδια!
Καλημέρααα!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) 31 Ιουλίου 2009 στις 7:18 μ.μ.  

εμένα η γιαγιά μου ξεμάτιαζε με το καντηλάκι από το εικονοστάσι...έλεγε τρεις φορές μια προσευχή ενώ σε σταύρωνε με το καντήλι, έσταζε μέ το δάχτυλό της τρεις σταγόνες σε ένα φλυτζανάκι με νερό και αυτό γινότανε τρεις φορές...μετά έβλεπε την κηλίδα του λαδιού να επιπλέει στο νερό και έλεγε:¨"μεγάλο "μάτι" είχες τζιέρι μου..."και μετά άδειαζε το φλυτζάνι σε μια γλάστρα.
καλό βράδυ Δημήτρη!

Ανώνυμος,  31 Ιουλίου 2009 στις 7:34 μ.μ.  

Πες το βρε... να σε ξεματιάσω...

Άσε τις έχω τρελάνει τις γνωστές μου να με ξεματιάσουν καθε τρεις και λίγο... και όλο μου το λένε, βάλε μάτι και μάλιστα ανάποδα στην πλάτη...

Περαστικούλια

Uid 31 Ιουλίου 2009 στις 10:57 μ.μ.  

Υπέροχο!
Τέλειο!
Ολοκληρωμένο!
Γεμάτο αρώματα!
Ταιριαστό clip!

Bingooo!!!

Καλή συνέχεια Δημήτρη. ;)

korinoskilo 1 Αυγούστου 2009 στις 3:37 π.μ.  

και τωρα φορανε τετοια ... ειδικα σε μωρα .... καρφιτσομενα πανω στην κουνια :)))))

καλημερα

Δημητρης 1 Αυγούστου 2009 στις 10:02 π.μ.  

Μωρέ αμα είσαι βασκαμένος, δεν μπορείς να τα ευχαριστηθείς τα ταξίδια...
Έτσι ξέρεις εσύ Ελίτσα; Επειδή η κυρά Μαρίκα το έκανε αλλιώς... θα σου τα πω όλα...
Καλημέρες και από μένα!!

Δημητρης 1 Αυγούστου 2009 στις 10:04 π.μ.  

Ομορφο μου ακούγεται Δημήτρη!!! Είναι διαφορετικό από τις Ελίτσας και από της κυρα Μαρίκας. Θα σας το πως σε επόμενη ανάρτηση τι κάνει, αν και λέει πως είναι κρυφο... Εντάξει, της είπα, δεν θα το φανερώσω όλο...
:)
Καλή σου μέρα!!

Δημητρης 1 Αυγούστου 2009 στις 10:05 π.μ.  

Ανάποδα το μάτι ε;;;
Χμμ...
Για να ρωτήσω...για να ρωτήσω τους ειδικούς και θα σου πω
:)
Νιώθω καλύτερα,
Ευχαριστώ Οδοιπόρε μου:)

Δημητρης 1 Αυγούστου 2009 στις 10:08 π.μ.  

Βλέπω οτι δεν σε πιάνει το μάτι εσένα Πειρατή.... η μήπως έχεις άλλους τρόπους, από τόπους μακρυνούς...
Καλημέρα!!

Δημητρης 1 Αυγούστου 2009 στις 10:09 π.μ.  

Ναι, ναι και σε κούνια το έχω δει το χαμαλί!! Έχει τόσες πολλές χρήσεις!!
Καλή σου μέρα Λένα!!

Καραβάκι 2 Αυγούστου 2009 στις 5:11 π.μ.  

Ax μωρέ κυρ δάσκαλε...τι έγραψες πάλι... Πιστεύω στο κακό μάτι.Ότι πιο όμορφο έχω ακούσει είναι μια ευχή που μου διάβαζε μια γιαγιά στην Κρήτη κάθε φορά που με έβλεπε κακόκεφη.Μιλούσε για μια ελαφίνα... Μου την ξναθύμισε ο Νίκος μετά από καιρό και την έχω στο παλιό καραβάκι.
Μάτι κακό... Καλό μήνα σου εύχομαι με μπλε χάντρα.Χάντρα θαλασσιά!

Δημητρης 2 Αυγούστου 2009 στις 4:04 μ.μ.  

αυτή η χάνδρα ταιριάζει στον Αύγουστο Γλυκεία... χαντρα θαλασσιά!!
Να είσαι καλά!!