Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

για την μέρα των εκπαιδευτικών

Πέρασε η χθεσινή μέρα και ούτε μια αναφορά πως ήταν η παγκόσμια μέρα των εκπαιδευτικών.
Οι παγκόσμιες μέρες, είναι αλήθεια, πως δεν λένε τίποτα από μόνες τους. Αυτό είναι αλήθεια.
Οι άνθρωποι είναι που τις κάνουν να λάμπουν περίτρανα και να τους δίνουν το νόημα που τους πρέπει.
Ευκαιρία να θέσω στον εαυτό μου μερικά ερωτήματα και διαπιστώσεις:

Ξέρω πως είμαι ένα αποφασιστικό στοιχείο μέσα στην τάξη

Από την δική μου προσέγγιση εξαρτάται το κλίμα. Από την διάθεσή μου προκύπτει ο "καλός η ο κακός καιρός" μέσα εκεί.

Ξέρω πως έχω πολύ μεγάλη δύναμη.

Μπορώ εύκολα να κάνω τη ζωή ενός παιδιού η μίζερη ή χαρούμενη.

Μπορώ να γίνω ένα εργαλείο βασανισμού ή ένα εργαλείο έμπνευσης.

Μπορώ να εξευτελίσω αλλά μπορώ και να εξανθρωπίσω. Να προκαλέσω πόνο αλλά και να θεραπεύσω.

Να διδάσκω να διαχειρίζονται τις κρίσεις ανθρώπινα η δικτατορικά.

Μεγάλο βάρος και ευθύνη, δεν λέω, μα έτσι η ζωή αποκτά νόημα και ουσία, έχει προοπτική.


Ας μας αφιερώσω ένα τραγούδι, έτσι για να νοσταλγήσουμε, την αληθινη και γενναία του παρουσία!!!

4 διάβασαν και είπαν σχετικά:

Vassilis 6 Οκτωβρίου 2009 στις 9:42 π.μ.  

Δημήτρη καλημέρα, για την ημέρα των εκπαιδευτικών σου στέλνω το link από ένα εξαιρετικό blog που παρακολουθώ.
Η τελευταία ανάρτηση ήταν ένα αφιέρωμα της blogger για τον καθηγητή της :
http://despinarion.wordpress.com/2009/10/04/george-_veis/

Δημητρης 6 Οκτωβρίου 2009 στις 10:58 π.μ.  

Καλημέρα Βασίλη,
Σε ευχασριστώ για το λινκ.
Καλά εδώ μιλάμε για άλλα μεγέθη έτσι;;;
Τι να πω...
Σέβομαι και υποκλίνομαι!!!

Unknown 6 Οκτωβρίου 2009 στις 2:43 μ.μ.  

τετοιες παγκοσμιες μερες πρεπει να βαζουν σε σκεψη τους εκπαιδευτικους,και να τους προβληματιζει πως εχει καταντησει η παιδεια και η γνωση συγκεκριμενα εμπορευμα,και εχει μετατραπει το σχολειο σε αναγκαιο κακο,απο ναο της γνωσεως..με ενα θεμα της παιδεις ασχοληθηκα στο νεο μου ποστ και θα ηθελα τη γνωμη σου,εκει..

Thalassenia 11 Οκτωβρίου 2009 στις 1:22 π.μ.  

Οι παγκόσμιες ημέρες και οι τυπικοί εορτασμοί δεν μου λένε τίποτα.
Οι σκέψεις όμως και οι προβληματισμοί σου μου λένε πολλά.
Μάλλον είναι τυχερά τα παιδιά που σε ακούν.